Wednesday, November 16, 2005

din suflet ... Posted by Picasa

3 comments:

Csuk Andreea Gabriela said...

Vezi ce face omul din dragoste si cand iubeste. Sta tarziu in noapte si "mazgaleste"....:))) doar pentru tine...pentru ca te iubesc

Muffa said...

Am vazut .Esti superba.Esti a mea.Esti tot.P... mi ce spun alti aomeni(n-am injurat)

Mircea Lobonțiu said...

Hehehe! Andreea scumpo! Mai lipseste sa scrii ca işi pregatea examenul sau proiectul la TCM!!! Hehehehe!
Dar imaginea e pur shi simplu...shi de-a dreptul...."penala"! Daca poti, sa mi-o trimiti pe o rezolutie supermare, sa fac in laborator un poster supermishto!
Adica nu! Nu trimite! O sa vada poza fetele de la Management (ca sunt multe) si.....o a creada ca.......... e cine stie ce tocilar si o sa isi schimbe impresia despre tine! Hehehe!