Thursday, November 03, 2005

S-au dus zilele frumoase de vara, chiar daca eu numai acuma realizez asta...Am inceput sa intru un "miezul problemei" la scoala, atestate, proiecte, practici, ore, consultatii, meditatii, tot ce inseamna pregatire pentru bac. Incet, dar cu pasi sigur ma indrept inspre examen. Nu ma tem si nu am emotii, is increzatoare in puterile mele si pretind mai mult de la mine. Cred ca o sa fie...trebuie doar sa inveti. Simplu. Ne tot plangem ca avem de invata la 6 materii, "ca is grele", "ca is nasoale", "ca is naspa profesorii"...tra la la... sunt. Nu contest faptul asta. Dar trebuie sa fim constienti de faptul ca asta ii primul pas....daca ne plangem pentru atat la facultate ce facem?! Prietenul meu e in ultimul an la facultate. Invata si cand doarme. Cum pot sa ma duc eu la el sa ma plang de un examen, cand el are de 10 ori mai mult decat mine?! Important e ca ma intelege si stie cum e (o fost, o vazut, o trecut). Tine cu mine si nu ma contrazice cand ii spun ca il urasc pe profu X-ulescu...e normal. Dar cu calm, liniste si cumpatare cred ca toti putem reusi cu FOARTE BINE, aproape. Mi-e dor de vara, de soare, de cald.....ma simt uitata undeva cu gandul, pe un deal, pe o plaja, pe o terasa, pe un ponton.....imi este gandul uitat....sunt ca ochelarii ascunsi in iarba deasa, pe dealul unde ma simteam ca ating cerul.....am uitat.....sunt uitata.... Posted by Picasa

No comments: