Tuesday, May 02, 2006

Am facut o prostie si mi-am sters poza din "My Profil". Ma rog, ca alternativa am postat o poza cu mine :)))))
Pentru altceva am venit sa scriu. Scriu pentur ca sunt fercita si am putin timp. Scriu pentru murmurul asta ce il aud la plamani (promit ca ma las!) si pentru sucul asta care stiu ca nu-mi face bine. Dar scriu pentru ce-a mai importanta chestie: mi-am terminat sonetele si sunt incantata de ele. INCANTATA! Sunt prea "modesta"?! Nu-i stres. Eu le-am facut pentru mine in primul rand, apoi vine si lumea. Pana acum numai laude am primit, astept in continuare. Deocamdata am consumat 30 de coli de carton de cea mai inalta calitate (si pe deasupra destul de "piperate" la pret) plus 6 metri de panglica rosie, si putin verde. Nu ma plang. Energie am, treaba am, tot ce trebuie sa fac este sa ma opresc din scris pe blog si sa ma duc sa vad ce face osciloscopul meu, ca mai apoi sa ma apuc de aparatele digitale. Debit, debit, asa-i?! Si nu-i de la cafea. Cipri ar spune ca se trage "de la prea multa iubire"...asa e pui!
Cred ca se trage de la toata, poate va molipsesc si pe voi. Spor la treaba si mult spor...

3 comments:

ivett said...

oh, da, cativa centimetri de panglica si o foaie de carton imi revin si mie cu drepturi depline :)
sper ca ai pastrat sonetul meu :D

Csuk Andreea Gabriela said...

Pai e gandeaii la altceva...:)))

aiureli.ro said...

Si eu "m-am inscris" la sonet! Sa nu uiti :)