Sunday, January 28, 2007

Cam atat...

Ce mai fac eu?! Cam nimic, dupa parerea altora sau prea mult cum zic altii. Nu stiu ce fac.
Am trecut peste jumatea hopului zic eu destul de bine; evident, intotdeauna incape de mai bine. Asa ca urmatoarele note:
Chimie - 8
Programare - 4 (aici am buctat)
Desen Tehnic si Geometrie Descriptiva - inca nu stiu exact, dar dupa cate stiu eu trebuie sa fie in jur de 9 sau poate, poate 10...mai vedem
Tehnici de comunicare - 10
Germana - 9.89 (Certificat de competente, cursuri facute la Echo)
Analiza - 9 (cu +)

Cam atat pana acuma. Oricum urmeaza Baza: Algaed, Studiul Materialelor si Fizica. Sa speram ca le luam cu brio si de ce nu si cu o nota frumoasa.
In rest totul e perfect, exact asa cum trebuie sa fie...pentru altii. Pentru mine...no comment!
Intotdeauna pe cat crezi ca ai facut ceva, indiferent ce, altii vor spune ca nu ai facut nimic! Asa ca nu mai are rost sa te chinui!
Nou motto:))) poate o sa-l folosesc si eu la maxim.
Toate cele bune si sa ne vedem fara masti! Astept o bulgareala

2 comments:

Muffa said...

Bravo pui.Sunt note bune si....programare.... ala nu e student care nu are restante.Trebuie traite toate.Trebuie sa invatam sa acceptam si infrangerile.Ia-o asa:ai pierdut o lupta insa nu si razboiul.

aiureli.ro said...

Analiza 9 ?!!!!! Eu am reusit sa iau examenu' la analiza abea in anu' 4...cu nota 5 :))). Felicitari!