Monday, February 23, 2009

Final, cu sfarsit aiurea!

Am scapat de examene! In sfarsit. Duc povara unui examen un semestru si e nasol! Sunt aiurea restantele, atunci cand te-ai ales cu ele dintr-o prostie. Stresul, nervii, banii aruncati si timpul pierdut, nu merita pentru a avea o restanta! Repet, o restanta avuta dintr-o prostie! Am scapat acuma, mi-am dat restanta. Sper sa fie bine. Sesiunea a trecut, cu suisi si coborasi! Se putea mai bine si mai mult, stiu! Oricum sunt fericita!
Proiectare asistata de calculator - 8
Ergonomie - 9
Introducere in teoria sistemelor - 10
Masini unelte si prelucrari prin aschiere - 10(proiect) si 9 (examen)
Contabilitate, calcul de pret si cost - 7 (dezamagitor)
Tehnologia fabricarii produselor - 9
Management - 8 (la fel de dezamagitor)
+ restanta la organe de masini - sa fie 5 ca putin imi pasa acuma! - inca nu stiu

Doamne, fa sa fie bine in continuare!

No comments: