Wednesday, February 04, 2009

Inceputul ... continuarii!

Salut.
Nici nu mai stiu daca cineva se mai uita pe blogul meu, daca cineva e mai interesat de ce fac eu. Era o perioada cand scriam, cand existau oameni interesanti, pe care nu-i cunosteam, care citeau blogul lui Mitrut.
Normal, dupa atata pauza, lumea a uitat. Nu-i bai, acuma am decis sa reiau blogul. Asa ca l-am imbracat in haine noi, l-am actualizat, iar acum urmeaza sa scriu. Sa scriu despre mine, despre ce fac eu, despre ce gandesc.
Ma plimbam pe blogurile vechi, cele de la incepuri. Am crescut acuma, dar mi-am amintit cu drag ce scriam atunci, ce gandeam atunci. A fost frumos!
Nu mai stiu cine mai are blog, cine si-a mai tinut blog. Mai urmaresc cateva bloguri cu drag si ma bucur cand descopar ca au mai scris ceva. Am aflat acuma, ca e la mare moda sa ai blog. Toata lumea are blog. De la vedete de televiziune, pana la politicieni. Interesant!

De astazi am decis. Ma angajez sa scriu macar o data pe saptamana despre mine, despre oamenii din jurul meu, despre ce e frumos si merita. Vreau sa creez blogul meu, asa cum a fost, plin de speranta, bucurie, zambet, soare si flori!
Asa am inceput la drum, astazi 4.02.2009
... si au ramas doar 2 zile!

2 comments:

Cristian China Birta said...

no asa
suntem cativa care tineam un ochi pe tine
baga tare

Csuk Andreea Gabriela said...

Ce tare:))
De cateva minute am inceput si cineva a si aflat! Super!
Va salut cu drag... pe toti:)