Tuesday, March 31, 2009

Am job! Wow

Vezi, daca ma gandesc la tine, se intampla ceva bun. Dar nu mai bun decat esti tu!
Astazi am avut prima zi de munca la Departamentul de Cercetare Dezvoltare din cadrul Universitatii Campus 02. Sunt fericita!
Astazi parca timpul a trecut mai repede ca niciodata si m-am simtit utila.
Ceasul a luat-o razna si m-am trezit grabita. Am ajuns la scoala, mi-am completat formulare, am mancat si am luat locul la biroul unde lucrez. La masa de lucru.
Universitatea are foarte multe proiecte micute, cu idei simple care genereaza bani, oameni importanti, legaturi si relatii. Cea mai buna investitie. Telecomenzile universale pentru salile de clasa - ultimul proiect la care lucrez si eu de acuma. Pentru a-si satisface pofta de comoditate, castig de timp si perfectiune, departamentul Cercetare Dezvoltare a incorporat intr-o telecomanda simpla, tot ce e nevoie pentru videoproiector, calculator, becuri, pointer. O telecomanda simpla, dar necesara.
Astazi am lipit (nu cu ciocanul de lipit) pe placuta de comanda led-uri. Wow! Am lucrat ceva in domeniul pe care il urmez. Ceva putin, micut, banal, dar cu semnificatie mare pentru mine. Ma-m simtit in al 9-lea cer. Apoi am salvat de pe placutele vechi ce se mai putea salva, condensatoare, rezistente, jump-eri etc. Am si verificat telecomenzile! A fost excelent. Toate merg si la toate se aprind led-urile.
Am aflat ca ma si platesc pentru munca depusa. Wow, e extraordinar si parca aiurea putin sa lucrez in domeniul meu. Am lucrat in multe locuri, dar niciodata in tehnica si mai ales intr-un Departament de Cercetare Dezvoltare. Wow! Cred ca voi invata muncind aici, tot ce am invatat in liceu. Si poate si in facultate. Practica nu o sa mai omoare! (dupa o vorba de a noastra)
Maine ma duc din nou. Deabia astept. Asa trece si timul mai repede.
Am primit si un bonus. Parca era ziua mea astazi:)) ''Sefa'' mea este Petra, prietena mea. Si am povestit astazi ca intre fete si ca intre prietene. Si e excelent. Petra are 20 de ani, lucreaza la Departamentul de Cercetare si Dezlvoltare si isi continua studiile la universitate. Cu ea discut in germana si o mai invat cate o propozitie in romana. Ne distram. Am aflat ca urmeaza sa-si sarbatoreasca ziua de nastere. O sa ne chefuim si am sa-i cumpar ceva dragut de tot. Foarte tare Petra!
Cam asta am facut astazi. Sunt bucuroasa si ma simt mai bine. Chiar am dansat si am cantat astazi .... :))) ma simt bine!
Va imbratisez cu drag si pe tine te sarut!

No comments: