Tuesday, March 24, 2009

Una nu vine niciodata singura ... fie ca-i de bine sau de rau

Astazi sarbatoresc 3 saptamani de cand sunt in Graz. Mai este o saptamana si e gata luna martie.
In aprilie, am de lucru ... la shopping si cadouri de Paste. De Paste cred ca ma voi duce la restaurantul romanesc de aici si voi manca sarmale si ciorba de burta si placinte cu marar si branza, sau poate au miel si oua rosii.
Am o prietena din Romania, dar nu prea are timp de povestit sau sa ne intalnim la o cafea. Oricum, daca nu e ea am eu alti prieteni aici.
Ieri a fost frumoasa care a trecut repede. Am fost cu Sigrid la o cafenea cocheta din centrul orasului, iar apoi la un mimi-picnic undeva sus si departe de oras. Am admirat privelistea regiunii Steiermark ... incredibil de frumoasa. Am primit si un trandafir in ghiveci pentru camera mea, pe care il voi planta aici, ca semn al experientei mele in Austria.
Fiecare om are probleme lui si grijile lui, iar cand esti obisnuit cu un tip de zi sau de situatie e bine, te descurci. Cand se schimba o variabila, atunci se schimba tot jocul. Omul mai explodeaza, isi mai descarca nervii, doar toate sunt din cauza dorului, cred eu. Important ca la sfarsit situatia sa se rezolve si sa fie bine. Se intampla, e normal, e natural sa fie asa.
Si cand se rezolva, aduce bucurie multa ... si cum avem vorba 'una nu vine niciodata singura' - la fel la necazuri, la fel si in bucurii. O bucurie dupa alta, care te fac sa plangi!
Am telefon in camera - 0043 316 322 158 107 deci pot fii sunata. Din pacate eu nu pot sa sun ... inca.
Am rezolvat si microfonul la calculator, deci ne putem auzi pe Messenger cred ca for free. Peste scurt timp ne vom si vedea.
Incep un curs de limba germana, mai mult pentru conversatie, pentru ca e mai greu sa imi dau drumul la vorbit. Inteleg, cunosc cuvintele, dar dureaza mult pana ce reusesc sa compun fraza. Dar cu putina rabdare si cu putina munca o sa fie in final.
Maine de la 18.15 - 21.00 am cursul de limba. Joi incep un curs nou '' Introduction in International Marketing'', iar luna se termina cu 2 cursuri vineri si sambata.
Astept luna aprilie, ma intalnesc si cu Iepurasul care vine cu cadouri si lucurile vor reveni din nou ok si bine.
Doamne, bine o sa fie! Putem trece cu bine peste inca putin timp, cateva zile, cateva saptamani, iar mai apoi iubirea va fi mai dulce si mai frumoasa.

No comments: