Sunday, April 26, 2009

Wow


Wow!
Saptamana ce a trecut a fost ... wow, plina! Plina de de toate.
Saptamana ce a trecut am avut compania unei prietene bune cu care m-am distrat. A fost foarte bine, asa cum ma asteptam sa fie. Am fost impreuna cu ea la Hanovra, in Germania, la cel mai mare Targ de automatizari si tehnologii industriale. Ce sa va spun cum a fost acolo ... a fost WOW!!
Extraordinar .... a fost ce nu am mai vazut in viata mea, a fost mult si am incercat sa prind tot in doar 2 zile. A fost cea mai puternica experienta legata de domeniul in care studiez - inginerie!
Am cunoscut o multime de oameni saptamana asta, am fost in cluburi, ne-am distrat si am dansat. Am fost la servici, la scoala si in oras. A fost plin pentru mine. Am dormit putin.
Am reusit sa-mi aranjez cateva lucuri in sufletul meu si gandul meu si am ales. Am decis ca noi doi (eu si Cipri) meritam! Si nimic altceva nu conteaza. Impreuna suntem perfecti. Eu am ales saptamana asta NOI! Am ales astazi pentru totdeauna. Si am ales Noi!
Si cred ca am ales bine de tot.

Am primit pachet de acasa. Haine, filme, revista si bucurie. Am zambit si m-am distrat. A fost grozav. A fost .... foarte bine. Chiar aveam nevoie de asa ceva ....

Va pup si va imbratisez cu drag.
E gata luna aprilie! Vin acasa!

4 comments:

Anonymous said...

Te iubesc, WoW-ul meu !!!
(Cipri)

Csuk Andreea Gabriela said...

Si eu te iubesc tare mult. Si mi-e dor de tine

Anonymous said...

si ce-ai mai facut pe acolo fatuco?

Csuk Andreea Gabriela said...

Ne-am super distrat .... am iesit, am dansat, am cantat:))) merci Casi
Ar fi frumos sa te semnezi:D