Friday, May 15, 2009

A inceput

Iata ca a inceput ....
Se simte miros de plecare si de bun ramas. Astazi a fost prima plecare.
Ultimul prieten pe care l-am cunoscut in Graz a plecat primul, astazi. Nu o sa ne mai vedem. Am primit si un cadou! Roman Ruzarovsky din Slovacia isi scrie doctoratul aici in Graz, la Campus 02. M-am inteles bine cu el. Impreuna cu Mateas, un doctorand din Ungaria, am fost sa vizitam castele si alte locuri frumoase din jurul Graz-ului. Am facut schimb de poze, seara ne intalneam la o bere si la o emisiune naspa in camin. De la Roman am primit 2 doze de bere din Slovacia si o punga de Rum-Coco - bomboane excelente! E foarte tare!
Astazi e ultima zi de scoala. Trebuie sa imi salut colegii de clasa ... nu pe toti, doar pe cei cu care am schimbat 2 cuvinte! O sa fie o zi interesanta.
Duminica vine Cipri.
Incerc sa inchei cat de multe lucruri saptamana asta, ca sa avem o saptamana libera doar pentru noi doi. Oare se vede?
Da, a inceput deja saptamana despartirilor si a imbratisarilor si ... sper sa nu plang! Oricum, raman cu cele mai de pret amintiri!

No comments: