Thursday, August 27, 2009

Cateva ganduri. Ganduri puternice

Atat de mare e cerul si atat de limitati suntem noi. Avem tot ce ne trebuie si nu ne ramane decat sa ne intindem aripile si sa ne luam zborul. Putem atat de multe lucruri sa facem. Chiar si atunci cand visam cu ochii deschisi este un pas. Cand nu mai poti visa, din cauza atator greutati, atunci pierzi ceva.
Si nu e suficient doar sa visezi. Trebuie sa gasesti in tine curajul si increderea ca poti muta muntii. Acum cateva zile am stat la discutii cu o prietena buna. 2 nopti la rand, am discutat despre de toate. Atat de multe putem sa facem si nimic nu ne poate impiedica. Sunt cateva hop-uri. Pentru altii sunt mai mari, pentru altii neinsemnate. Fiecare fiind constienti de munca asidua pe care trebuie s-o depunem. Si nu e ne teama de ea.
Cateodata incarcatura emotionala e atat de grea, incat simti ca nu o mai poti duce. Si atunci alegi: fie o lasi, fie te duci cu ea. Eu aleg sa am incredere si sa imi pastrez speranta orice ar fi. Daca o sa trebuiasca sa fiti, atunci veti fi! In asta cred eu.
Ma simt bine, incep sa vad cu adevarat oamenii din jurul meu. Cipri tot timpul se uita la oameni, nu stiu daca se uita la ei. Eu nu m-am uitat pana acum si ii luam asa cum sunt ei. Acuma ii vad, nu vreau sa ii schimb, dar pot sa aleg ce e bun pentru mine. Pot sa ii aleg pe ei, prietenii mei. Si aleg. Pot sa aleg atat de multe lucruri. Cateodata ma simteam atat de prinsa de tot, din dorinta de a a avea totul, de a nu pierde nimic. Acuma nu ma simt prinsa, vreau sa am totul si tot ce pierd astazi, castig prin copii mei.
Ma simt bine, mai eliberata, stiu ce vreau, constientizez ce vreau si spun si cu voce tare. Sunt mandra de mine!
Sunt atat de puternica acuma, incat simt ca pot face orice. Punctul meu slab .... nu o sa il spun niciodata. :))
Ne auzim dupa cele cateva examene din septembrie. - nu sunt restante, sunt ne*date la timpul lor, deci ... i'm ok!

3 comments:

Anonymous said...

frumos. Puternica esti de cand te stiu.

Cipri

Anonymous said...

Da Andreea, putem trece peste orice, oricat de greu ar fi! Si de aceea, ne vom vedea visururile implinite. It's a promiss :)!

Anonymous said...

Esti nebuna?! FOARTE TARE!!!! No, draga, ai grija de colegul de viata si va doresc din inima casa de lemn (ca da mai bine pe sticla).
Bravo Andreea, la multi copii!