Monday, February 13, 2006

Taggs

4 locuri in care mi-ar placea sa fiu in momentul asta:
- pe Moldovei;
- Paris;
- la Baile Herculane;
- Centru Vechi

4 joburi pe care le-am avut:
- "midi" - secretara;

- "fata cu pliantu";
- voluntar;
- eleva in liceu (dar imi schimb jobul asta din toamna)

4 filme care mi-au placut:
- Schindler List
- Al cincilea element
- Flori pentru Algernon
- Padurea Spanzuratilor

4 mancaruri preferate:
- cartofii pai facuti de cipri:))
- icrele
- ciroba de burta
- painea de Pasti facuta de mami

4 emisiuni preferate:
- nu tare am emisiuni preferate, desi ma uit la tv.....si cand ma ui, ma uit la Nasul b1TV (nimic interesant)

4 locuri unde am locuit:
- am locutit locuit peste tot ... cu gandul, deocamdata de la parter nu am plecat


4 site-uri pe care le vizitez zilnic:
- www.yahoo.mail.com
- http://muffa-tcm.blogspot.com/
- www.ongmanager.ro
-bloguri....multe

4 carti preferate:
- tot ce are Liviu Rebreanu (cu mici exceptii)
- tot ce are Camil petrescu
- tot ce are Eugen Ionesco
- "Flori pentru Algernon" (sorry am uitata autorul..promit ca ma revansez)

Dau mai departe la urmatorii 4:

Ivett, Cipri, Swat, Muri

No comments: