Thursday, March 05, 2009

Ioi - emotii din Graz

Salutari din Graz

Iata ca am ajuns in Graz, la universitatea Campus 02. Stau intr-un camin pentru studenti internationali pe Elisabethstraße 93. Camera mea, 107, e micuta, are un pat, o chiuveta si un birou. Ce imi trebuie mai mult! Astazi este a doua zi de cand sunt aici si deja am facut cunostinta cu decanii si staff-ul universitatii. Totul e rapid, ei vorbesc prea repede dar totusi inteleg ce spun, am facut cunostinta si cu profesorii si sunt ok si tineri si deschisi.
Urmez 4 cursuri: Management si Marketing, International Marketing, Konflikt - managementul conflicetelor si aplanarea lor (asa s-ar traduce) si Organisation Management. Chiar daca suna la fel au lectii diferite si e ok ca materii de studiu.
Domnul Turcin umbla peste tot cu mine si imi arata si ma prezinta la toata lumea de aici. Deja nu mai stiu cine-i cine si ce:)))
Oricum am cursuri joi de dimineata de la 8.30 pana la 14.00 (atat tine un curs la ei, cu pauzele aferente), vineri de la 16.00 bis 21.00 si sambata de dimineata nu mai tin minte orele. Inca trebuie sa primesc orarul si sa vad exact. Maine vin la primul meu curs. Ioi ce emotii am. Astazi cat am povestit cu profesorii si decanul asa am avut niste emotii si toata lumea da mana aici si mie imi transpirau mainile si trebuia sa dau mana cu ei. ;))) Doamne!
Astazi sper sa imi fac legatura la internat, sa am in camera, am nevoie doar de un cablu si atunci o sa pot sa va scriu mai mult.
Ploua aici, dar am primit o umbrela de la Campus 02, galbena.
Trebuie sa-mi cumpar o cana, si cred ca de maine o sa-mi gatesc ceva. Am tot mancat mancarea de acasa. Am un Sphär in apropiere (un fel de hofer) chiar fata-n fata de caminul meu. E destul ok la pret si au cam de toate. Aseara mi-am luat un borcan de castraveti murati si nu au nici un gust. Nu-s ca si acasa!
Astazi sper sa-mi cumpar si o cartela de telefon si atunci pot sa sun mai ieftin si mai ok. Asera pe cordirul caminului era galagie si stundeti care umblau aiurea. Deocamdata nu am cunoscut pe nimeni care ar putea sa-mi fie prieten, dar o sa ma impreietenesc maine la curs. Ioi ce emotii o sa am maine.
Voi cum sunteti? Sper ca sunteti bine. Trec repede 3 luni si vin acasa. Deja o trecut repede zilele astea 2. De la camin la universitate nu faci mai mult de 15 -20 min pe jos, dar eu prima data am facut 2 ore. M-am ratacit putin. Astzi am venit ok, o jumatate de ora pe jos. Am fost punctuala.
Mi-e frica sa nu il fac pe Turcin de rusine, sau sa dezamagesc sau stiu eu. Am inteles ca eu sunt experimentul lor, sunt prima care vine aici, asa ca prima data doare. Sper sa ma descurc si sa fie ok. Doamne da sa fie bine si sa pot sa ma descurc.
Va pup si va strang in brate.
O sa pun si poze cand o sa pot si o sa-mi permita tehnologia.
Auf Wiedersehen!

No comments: